Ferrari Life Forum banner

1 - 15 of 15 Posts

·
Registered
3 Posts
Discussion Starter #1
Hallo wir brauchen dringend einen Ferrari egal welches Model den ich und mein Team wir müssen in der schule in zwei Wochen unsere Abschlusspräsentation halten da hängt viel dran. Wir sind Vier Jungs und hätten gerne einen echten Ferrari für ca. 2 Stunden um in bei unserer Präsentation einzubauen. Den wir wollen unsere Lehrer verblüffen den sie rechnen nicht mir so etwas. Freue mich auf Rückmeldungen hoffe das überhaupt jemand schreibt.

Viele Grüße euer Falk

·
Premium Member
1,990 Posts
Hallo, mußte ich Ihre Anmerkungen übersetzen. Sie sollten auf, englisch, es zu schreiben versuchen konnten für die Zahl Antworten helfen, die Sie erhalten.

viel Glueck 8)

"Ich verkaufe nicht Autos, ich verkaufe Motoren. Die Autos, die ich innen für freies werfe, da etwas die Maschine halten muß" - Enzo Ferrari 8)

·
Premium Member
566 Posts
Eh...I think something's wrong with the fonts on my Mac...! 8)

·
Premium Member
956 Posts
I'm glad to see that someone here speaks German. I am embarrassed to say that I don't speak German at all. Putting the original post into a free translator on the web shows how bad the translator is !

Here's what I got -

Hello we urgently a Ferrari all the same which Model which I and my team we need to have at school in two weeks our conclusion presentation to hold hang there much to. We are four young and would have gladly a genuine Ferrari for approx. 2 hours over in with our presentation to build. Which we do not want to astonish our teachers it to count me such a thing. Make me happy for feedbacks hope that at all someone writes.

I think I get the jist of it - sorry I can't help. 8)

·
Premium Member
1,990 Posts
Falki,

Ihr Willkommen, versuchen wir, anderen zu helfen soviel wie, wir können. Es ist ein wenig hartes für uns, Fragen zu helfen und zu beantworten, weil wir das Deutsche aber im, die sprechen nicht mit einem Übersetzer versuchen. :-?

"Ich verkaufe nicht Autos, ich verkaufe Motoren. Die Autos, die ich innen für freies werfe, da etwas die Maschine halten muß" - Enzo Ferrari 8)

·
Premium Member
1,990 Posts
jungathart said:
Eh...I think something's wrong with the fonts on my Mac...! 8)
Its because you use a Mac....hahaha!!!! Just kidding ! :lol:

stile - alpine said:
magnum6464, sprechen Sie Deutsch?? I´m on the 2nd year only
Actualy it's German not Dutch...and I dont speak neither of them...Trying with a translator in order help a Ferrari enthusiast :lol:

·
Premium Member
956 Posts
magnum6464 said:
Trying with a translator in order help a Ferrari enthusiast :lol:
:lol: Hey, magnum, your translator must be good - even your reply doesn't make sense with the one I was using - guess that's why its free ! :lol:

·
Premium Member
1,990 Posts
marlin said:
:lol: Hey, magnum, your translator must be good - even your reply doesn't make sense with the one I was using - guess that's why its free ! :lol:
Actually its pretty good, since I speak French, this is what im doing. I translate from English to German, then I take the German translation of what I said and test it back to English and French and it makes sense. 8)

·
Registered
144 Posts
Hallo, Ich spreche etwas Deutsch!

Mein Traum ist mit enem Ferrari an Deutsches Autobahns fahren. =)

·
Premium Member
1,990 Posts
Das Fahren auf den Autobahn mit einem Ferrari muß unglaublich sein

:lol: :lol: :lol:

1 - 15 of 15 Posts